Varför går inte febern ner?

Postat av Cassandra den 2009-11-18 22:37:17


Ja under dagen har Josefins feber gått ner. Men Josefin vaknade för en halvtimme sen och då har den gått upp igen. Den har ju legat hela dagen på 38-38,5 men nu är de uppe i 39,5 :/ Varför blir hon inte frisk :( Kanske är dags att söka upp vårdcentralen. Hmm, har erat barn haft feber i mer än 2 dagar utan förändring? Har ert barn vart sjuk mer än en vecka? Nu börjar jag bli lite orlig, ringde vårdguiden  natt, runt 2, skulle ringt tidigare, men då ahde Tele2 problem typiskt, en timme försökte vi ringa. Och eftersom vi inte har någon hemtelefon kunde vi inte ringa på den! Och då sa hon jag pratade med, om de blir värre skulle jag ringa vårdcentralen. Och nu tycker jag verkligen att de är dags att ringa. Så imorn ringer jag vårdcentralen och se om vi kan få en tid :)



Kommentarer
Postat av: Hasse

Hoppas du blir frisk snart, Josefin!



Farfar

2009-11-18 @ 23:23:37
Postat av: T & Flickorna

Hm... Alltså vad alla läkare sagt till mig så gäller

regeln att söka sjukvård efter 3 dagar med feber.

Även om hon äter och kissar kan det vara något ni

inte märker som öron , hals eller urinvägsinfektion.

Sånt är ju faktist ganska så viktigt..

2009-11-19 @ 09:48:23
URL: http://babymammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback