Dissar

Postat av Cassandra den 2009-10-21 11:55:28


Fy vad jag dissar min hosta! Jag har inte kunnat tränat hela förra veckan för jag vart så sjuk! Nu har jag bara hostan kvar och kan knappt sova för jag hostar så mycket på nätterna! Så jag ställde in gymmet idag med jessica, lite trist :( Men vill verkligen bli bra, har match i helgen också! Så därför var jag tvungen att träna igår! Men känner att jag inte var helt frisk! Men hoppas jag blir bättre snart så jag kan träna mer! Vill verkligen gå ner mer i vikt! Står still. har till och med gått upp nått kilo för man har ätit lite förmycket och inte tränat något! Så nu måste jag verkligen sätta fart! Vill ju gå ner!

Men men! När jag är frisk då! Då är de andra puckar :D




Partysugen? Är du intresserad av att vara värd/värdinna för mykidooträff med dina vänner/väninnor? Förutom en trevlig stund får du som värdinna även extra bra erbjudande. Låter de intressant? Hör av dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback