Helg

Postat av Cassandra den 2009-10-31 08:07:38


Igår hade jag och Christofer en jätte mysig kväll! Mamma och pappa kom runt kvart i 4 och då gick vi förbi centrum, mamma,pappa och Josefin gick och handlade och jag och Christofer hämtade ut paket. Jag har fått nyheter från mykidoo! En skit cool mössa, pyjamas och sovpåse! :) Men de finns även ett nattlinne som ser ut som sovpåsen :)

Jag och Christofer åkte till Heron efter de och där gick vi först pch åt på pizza hut! Massa folk kom efter oss så de var tur att vi gick och åt när vi gjorde de :) Vi skulle gå på nio bion, eller var bara då beck visades igår! Så de fanns inga val möjligheter! Sen gick vi förbi media mark! Vi köpte my little ponny box till Josefin, 3 barnskivor till henne. Sen köpte även Christofer ett spel och en skiva :) Sen var de 2 timmar kvar tills bion började så vi snosade runt lite och sen satte vi oss på ollan för att bara ta de lugnt, kollade lite på idol som visades och bara pratade och mös! :)

Sen runt 20 i nio började vi gå upp mot bion och köpa med oss lite snacks och dricka :) Vi drack inte så mycket och åt inte så mycket snacks så de fick följa med hem :P haha, varförsälja de när man kan äta upp de hemma sen ;D Beck filmen tycker jag var grymt bra :D Älskar verkligen beck! Vi var hemma runt kvart över 11. Allt hade gått jätte bra med Josefin, frutom att hon vaknat lite oroligt 3-4 gånger under kvällen, men de hade ändå gått jätte bra :) Så tack mamma och pappa för barnvakten :)

Dagens planer!
Christofer ligger fortfarande och sover! Han ska få sova en liten stund till, sen ska jag bara lägga mig en stund, har vart uppe sen sex och har match idag och har inte allas sovit mycket för när vi kom hem igår kollade vi på film och umgick en massa och kom i säng sent! Så vill sova nå timme till så jag orkar idag!

Sen ska vi väl göra oss iordning! Josefin är redan klar och fått frukost! Så hon är iallfall klar :) Sen ska vi förbi kyrkogården där Christofers momor och morfar ligger och lägga en blomma där! Sen skjussar Christofer mig på min samling då jag har match! ;) Sen har jag skickat iväg han för att fixa en ny kläsställning då min ramlade iop igår och gick sönder, skit klädställning :P Så vi kommer inte köpa en lika dan utan en från ikea istället och hoppas den håller lite bättre :P Sen får vi se hur mycket han kommer se av min match! Efter matchen så ska vi göra oss iordning och sen blir de middag hos mina föräldrar! Jätte trevligt! Sen får vi se vad dagen mer bjuder på! :)



Kommentarer
Postat av: Louise

Å det lät ju som en skitmysig kväll! puss

2009-10-31 @ 12:01:34
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback