Idag och igår

Postat av Cassandra den 2009-10-28 07:50:20


Idag vaknade man inte upp att Josefin var ledsen, som hon oftast brukar göra. Men idag vaknade man ava tt någon satt och skrattade och pratade i sin säng :) Min sötnos! Nu springer hon runt här och pratar och skrattar! Ska ta mig i kragen och gå och göra frukost till oss :D

Senare idag eller halv 11 ska vi till doktorn med Josefin! Vi skulle dit för kanske två veckor sen, men då var Josefins läkare sjuk så vi fick en ny tid :) Sen kommer Jessica och barnen hit. Barnen ska leka och vi ska baka lite :) Jätte mysigt!

Igår så var vi mesta delen i rudan så barnen fick leka av sig! Tror vi var där i ca 1- 2 timmar! Sen gick vi upp mot centrum igen, där jag och Jessica satte oss vid paus för fika lite och ge barnen lite fika/mellanmål! Sen kom Jessicas syrra :) Sen kollade vi runt lite och Cristofer tog med sig Josefin när han skulle åka och lämna in bilen. Så blev barnfri i någon timme! Efter att gått runt i centrum ett tag så gick vi och åt på greken :D Jätte gott! Sen blev de hem och byta om och sen blev de innebandyträning! :D



Kommentarer
Postat av: emma

hehe nae jag tror inte det men tack för att du fråga :)

2009-10-28 @ 08:38:56
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har din tisdag varit bra?:)

2009-10-28 @ 22:31:04
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback