Söndag

Postat av Cassandra den 2009-10-25 11:56:24


Då var snart denna vecka slut och en ny månad är snart igång! Shit om en vecka är de November! Kan verkligen inte fatta de. Då måste jag börja kolla på födelsedagspresnent till Christofer han fyller år i slutet av November.

Om en halvtimme kommer mina föräldrar. Pappa ska kolla på derbyt hemma hos oss! Så vi ska vara här och umgås! Vi ska bjuda dom på mat, blir ev pizza! Eller jag ska inte äte de, tror inte mamma skulle göra de heller! Bara pappa och Christofer :P Josefin ligger och sover just nu och förhoppningsvis sover hon ett tag till! :) Men tror hon kommer vakna precis när vi ska äta och matchen ska börja, så hon ska också ha mat när hon vaknar! Hon somnade lite tidigt idag så då blir de lunch efter sovstunden! :)

Efter derbyt på tv så kommer jag och Christofer åka till Ikea! Förhoppningsvis kanske mamma och pappa kan passa Josefin, har inte pratat med dom, men ska göra de när dom kommer hem! Annars får hon följa med! :) hihi

Vi skulle ju gått på kalas idag, men de har blivit sjuka! Lite tråkigt! Men paketen ligger hemma hos oss och väntar tills de blir friska och så :)



Partysugen? Är du intresserad av att vara värd/värdinna för mykidooträff med dina vänner/väninnor? Förutom en trevlig stund får du som värdinna även extra bra erbjudande. Låter de intressant? Hör av dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback