Då visade vågen mindre

Postat av Cassandra den 2009-09-30 21:39:41


Idag har de vart full rulle! Vi har ju vart ute och lekt massor idag! Vi har även träffat vänner och så! :) Sen har jag gymmat, så nu har jag tecknat ett gymkort på sats! Så nu ska jag gymma 3 gånger i veckan + att jag ska simma 3 dagar i veckan! Så nu ska jag verkligen hålla igång! Och jag tror de här kommer gå jätte bra! :) Sen efetr gymmet så gick vi hem och gjorde iordning mat och sen var de bara att packa om väskan för att åka och simma med Marie! De gick jätte bra idag! De var verkligen en perfekt tid att simma :) Simmade 2 km denna gång också, fast 10 minuter snabbare! För idag pasuade jag inget allt! Jag simmade helt enkelt  på idag och de var jätte skönt :D Sen efter simningen så var jag tvungen att väga mig, 1,2 kg mindre visade den. Så jag har gått enr yttligare :D Jag är så glad!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra gjort, visst är det skönt när man kommit igång

kram Ulla

2009-09-30 @ 22:38:02
Postat av: Emelie

ååååååååååååå grattis =D

2009-09-30 @ 22:46:24
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Deborah

Åååååh då kan vi gymma tillsammans nån gång :D jag har blivit sjuuukt klen! :)

2009-09-30 @ 22:47:02
Postat av: Jennie & Hugo

du är så duktigt Casse :) Stolt!!!!

Måste med någon dag o hoppa i plurret..

Kram på dig sexy baby

2009-10-01 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback