Drömboende

Postat av Cassandra den 2009-09-21 21:57:14


Vi satt nyss vid datan och kollade på hemnet. För någon månad sen hittade vi en i samma område och vi blev förälskade i radhuset. Men nu har de kommit in en ny, ett rum mer och verklige mycket finare. Vi är kära, vi vill flytta! Så nu ska vi prata med en på baknen och se våra möjligeheter och ta lån och sen ska vi på visningen och se om de är så fint som på bilderna! Men de tror jag verkligen. Åh, tänkt om vi skulle få lån, tänk om vi skulle vinna budgivningen, vilken dröm. Nu vill jag bara träffa hon på banken och att hon kan säga ja till lån och att allt går vägen! Åh, jag är så uppspelt! Jag vill bara flytta till de radhuset! De skulle inte sitta fel nu och bli miljonär! ;D



Kommentarer
Postat av: freja

åh, älskar att sitta på dn bostad eller hemnet och drömma mig bort..!

2009-09-23 @ 10:46:59
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback