Måndag

Postat av Cassandra den 2009-09-21 09:57:54


Då var de den 21 september och snart är de oktober. Kan verkligen inte fatta hur tiden kan gå så himla fort. Snart är de väl jul också ;) Nu ska jag snart byta om och fixa mig. Sen ska jag väcka Josefin och göra iorning henne. Hon vaknade så tidigt imorse och var så trött så hon somnade om runt 9 tiden :) Mammas sötnos. Vid 11 går våran buss till farsta där vi ska träffa Emelie och lilla Lukas. Sen ska vi till tuben en stund. De ska bli jätte kul, de var jätte länge sen jag var där! Så nu är de dags att kasnke börja gå dit igen. De är alltid kul att träffa andra mammor med barn :)

Har fortfarande inte hittat laddaren till kameran. Men har inte letat så mycket heller om jag ska vara ärlig :P Men den kommer säkert fram om jag bara kollar lite mer ordetnligt. Får fixa fram den för imorn blir de bad i torvalla med underbara Louise :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback