Måste får skryta lite!

Postat av Cassandra den 2009-09-24 21:07:09


Förre onsdagen började jag mitt nya liv! Idag efter simningen vägde jag mig! Jag har gått ner 2 kg på en vecka! Jag är grymt stolt över mig själv! De är verkligen på väg ner nu och så ska jag hålla! Nu ska jag ner till min målvikt! Jag vet att de inte kommer ta nån månad, jag har tänkt att de kan ta upp till ett år. Men bara jag går ner och jag mår bra så skiter jag i vad väger visar!

Sen måste jag säga, idag simmade jag och simmade 2 km :) Alltså 80 längder. Kan säga på slutet fick jag så ont i ryggen, skulle simma 100 längder. Men ville inte försätta för ryggen, men nästa simpass ska jag slå de :) För nu ska jag kämpa!



Kommentarer
Postat av: Deborah

Shit vad duktig du är :D

Jag drunknar alltid efter 5 längder. Då måste jag hänga på kanten mellan vändningarna :P haha

Vi måste ses snart :)

2009-09-25 @ 00:29:51
Postat av: Daniella

Som jag sa igår, du är asgrym! Måste blir lite ordning på våra stackars ryggar.

2009-09-25 @ 11:26:48
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback