Min duktiga tjej!

Postat av Cassandra den 2009-09-22 20:22:21


Idag har vi verkligen haft en heldag! Vi tog de faktist lugnt hemma till 12 tiden. Vi skulle gått ut, men så blev de inte. Josefin somnaderunt halv 11 och vaknade igen halv 12 så de var väl bra att vi var hemma så hon fick sova! Idag blev de inge stan heller för en tjej var sjuk och då passade vi på att vara i haninge centrum, för Emelie skulle ändå på ärenden här!

Vid kavrt över 12 mötte jag upp Marie med Elsa, sen runt halv 1 så kom Emelie och Lukas. Vi gick först och åt på de bästa cafet i centrumet. De kan nog alla hålla med om. Vi alla åt en varsin sallad. Mums så god den är och vad mätt man blir! Sen efter lunchen gick vi till babyland för att Emelie skulle kolla blirbarnstol till Lukas. Sen när vi hade vart där en stund kom Louise :) Sen skulle vi gå upp till sats efter för att lämna in Josefin en stund och se hur de skulle gå. Men de var lunchstängt, de trodde inte jag eftersom kl var halv 3 :P men men! Så då åkte vi till torvalla och bada en stund! Josefin gillar verkligen inte och bada när de är kalt. De är bara att bada i badkaret som är en hit. Mammas fegis :P

När vi badat klart så åkte vi tillbaka till sats. Vi lämnade in Josefin, fyllde i lite papper och sen så gick vi ut en stund. Och de gick evrkligen så himla bra. Hon brydde sig inte om mig, hon bara gick och började leka på en gång. Och hon ville inte gå när vi skulle åka hem! Min duktiga tjej! Men på torsdag ska jag gymma och då får vi se hur de går på mini sats för Josefin. Men de kommer säkert gå lika bra :)

Sen blev de middag. Louise beställde pasta och carbonara. Så jag gjorde de, både Josefin och Louise älskade de :) Så de blev säkert fem stjärnor för den middagen, eller vad tycker du Louise?

Nu sover Josefin och jag koller på idol! Louise har åkt hem. Christofer är på fotboll! De är kul för Christofer har hittat något som han trivs med. Han ville gå tillbaka till hockeyn. Men han ahde ingen lust att gå tillbaka till västerhaninge! Men så drog hans kompis med han på fotboll och där fastnade han :P Min älskade fotbollsspelare eller fotbollsproffs ;D:D



Kommentarer
Postat av: Louise

Hmm, nä vet du de räcker inte, maten får en tia precis som du;)!! <3<3

2009-09-22 @ 21:29:02
URL: http://enrattaatminarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback