Slutade med tandläkaren

Postat av Cassandra den 2009-09-28 20:11:39


Idag har vi vart och röjt på Tuben. Först började dagen med att vi mötte upp Emelie och Lukas i centrum och de blev ett par överdragsbyxor till Josefin och sen en väst och sockor! Sen mötte vi även upp Marie och Elsa. Sen gick vi och handlade lunch. Medan kom Jessica, Jonas, Nellie och Lillebror! Sen efter lunch gick vi upp mot tuben.

Idag var jag populär hos Nellie, brukar inte alls vara de :P De blev massa lek. Lek som slutade i tårar för min dotter. Josefin halkade till och slog i hakan. Lite blod kom ur munnen och sår på hakan. Sen när de var bra igen, lekte hon lite till och sen blev hon ledsen igen, jag tog upp henne och skulle trösta henne men hon somnade på axeln. Min sötnos! 

Sen gick vi vidare till centrum, Jessica skulle köpa lite kläder till sina barn :) När Josefin sen vaknade igen så märkte jag att lite av hennes tand har gått sönder och de är jätte vasst. Så våran dag slutade hos tandläkaren där allt gick bra. Josefin var så duktig! Efter tandäkaren blev de middag hos mina föräldrar och nu sover Josefin så sött och jag kollar idol! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback