Torsdag

Postat av Cassandra den 2009-09-24 21:34:08


Då är de helg nu igen då! Imorn blir de stan med familjen :) Men först ska älsklingem bara jobba lite :) Idag började dagen att jag träffade Denise runt 10 tiden. Vi gick till centrum och hon skulle kolla om hon hittade något för sina presentkort som hon fick under förra helgen eftersom hon fyllt år :) Men jag kom även hem med en ny höstjacka och nya jeans till mig själv :) hihi, ska bli höstfin! Jag köpte även en present till Melina som fyller 2år i helgen då vi ska på kalas :)

Sen tog vi en rpominad till babyland för jag skulle köpa en ratt till Josefin som låter. Hon verkligen älskar den! Sen tog vi oss en prominad hem igen. Sen var vi hemma hos oss och tog de lugnt innan jag gick och mötte upp Marie, Jonas, Nellie och Lillebror :) De var så grymt länge sen vi träfafde dom så de var så himla kul :) Sen åkte vi till brandbergen för att gå på ungföräldrargrupp. Men då var de bara vi, Jennie och Hugo. Sen Karin och Vincent. Karin och Vincent gick i den ungmammagrupp som vi gick till på måndag för ett år sen :) Men nu har som som öpnnaförskolan på torsdagar för ungaföräldrar! Men de var jätte kul iallafall! Josefin fick leka av sig med sina kompisar!

Sen blev de hem. Josefin fick middag, jag packade min väska sen bar de av till simningen. Sen blev de idol och nu sitter jag framför datan och Christofer spelar Nhl 2010 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback