Ut och leka!

Postat av Cassandra den 2009-09-30 11:10:06


Josefin sitter och äter lunch och är hur duktig som helst. Jag får absolut inte mata henne. Hon ska alltid äta själv :) Min duktiga tjej! För om jag ska mata henne så blir hon bara sur :P När Josefin har ätit klart ska jag bara klä på henne och sen blir de gropen och leka för Josefin. Ska klä på henne varmt så vi akn vara ute en stund. De blir hennes överdragsbyxor, fleece, halsduk vantar och mössa, självklart skor! Sen är vi redo för att vara ute länge! Ska göra iordning lite mellis om de är så att vi blir ute länge! :)

De är Josefin som avgör hur länge vi blir ute! Ska försöka ta lite snygga bilder på henne också så man kan göra om designen lite till lite höst teama! Men vi får se hur de blir med de! Nu ska jag göra iordning en macka till mig. Börjar bli lite hungrig :) Får se om de bjuds på bilder sen ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback