Vilken hemsk natt

Postat av Cassandra den 2009-09-23 07:58:01


Josefin har verkligen inte mått bra i natt! Hon har haft feber! Hon sov riktigt bra från 7-02, men sen började allt. Jag märkte när hon vaknde vid 2 i natt att hon var jätte varm. Jag tog med mig henne så fick hon sova med mig. Hon vaknade varje timme och var jätte ledsen. Hon ville inte ha något. Inget hjälpte typ. Men hon somnade om iallafall varje gång. Men vaknade gång på gång. Min sötnos! Kl 7 vaknade vi iallfall imorse, Josefin ville inte somna om då alls. Men hon var faktist ledsen från halv 7-7. Sen runt halv åtta brjade hon skratta, annars har hon bara legat och myst i min famn. Fick i henne lite välling imorse och alvedon. Alvedon har jag inte fått i henne på hela natten och ingen välling heller.

Tycker så synd om min tjej! Så hemsk och se henne så ledsen som hon vart hela morgonen och natten. Nu går hon runt och leker lite, men hon är fortfarande helt glad som hon brukar vara!

Skulle träffat Marie och familjen, men de var bara att skicka sms imorse och lämna återbud. Jätte trist, de var verkligen så himla länge sen vi gjorde något :( Men vi får hoppas att vi kanske kan ses imorn för Josefins feber har verkligen gått ner jätte bra utan alvedon så nu kanske den försvinner helt för stunden. Men de blir en hemma och mysdag idag :) Ska nog bara gå till Sabis idag och handla ny välling som tog slut, och lite saker så jag och Josefin kan baka lite mer bullar kanske :) Eller kanske göra lite chokladmuffins :) Vi får se vad vi ska baka, men något ska vi alltid hitta på :) 

Tyvärr blir de ingen simning ikväll, måste vara hemma med skruttan! Christofer ska på match. Annars hade han kunnat ta henne. Denise och Niklas skulle ställt upp och passa Josefin så jag kunde simma. Men vill inte riskera att hon vaknar! För om hon var som i natt så blir de ingen lätt match!



Kommentarer
Postat av: Anna, mamma till Elis

Va med och tävla om en mössa till Josefin i min blogg :)



http://www.annasara.net/2009/september/tavling-oa-pip.html

2009-09-23 @ 10:36:44
URL: http://annasara.net
Postat av: Hasse

Kramar till Josefin och hoppas hon mår bättre nu.



Farmor och Farfar

2009-09-23 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback