26e December - Grattis Mamma/Mormor

Postat av Cassandra den 2010-12-26 20:22:56


Barnen redo för mellandagsrean i sina geggamojakläder, älskar verkligen dom kläderna! Men nu syns de att de är syskon iallafall. Mössrna fick dom av oss i julklapp!



Dagen började med att vi hängde på låset när polarn och pyret öppnade. Folk är ju galna, sprang till de dom skulle ha, fick några puttar och folk som ställde sig framför en när man kollade på ett plagg, helt sjukt! Vi kom iallafall hem med en fleece, mjukisar och tjocktröja till Josefin och en tröja och skjorta till Lexus som han får växa i lite :)

Barnen med sin mormor



Sen åkte vi och fixade födelsedagspresent till mamma som fyller år idag :) Stort grattis! Fick presentkort på hemtex av min farmor i julklapp så passade på at köpa nya handdukar  till badrummet :) Lila blev de, skit snyggt :) När vi var klara så åkte vi hem till mamma för att fira henne :) Blev jätte god mat och efterrätt :) Mormor och Morfar är stora favoriter och jag och Christofer får ej leka med henne :P Vi åkte iallafall hem till läggdags för Josefins del.

Lexus var fin idag i sin pikebody, kofta och chinos! Fick ingen ensam bild på Josefin idag. Hon var upptagen med att leka.


Nu sitter jag här en stund innan jag och Christofer ska kolla på film och ta de lugnt :) Just nu sover Lexus och förhoppningsvis sover han ett tag, han är ett matvrak på eftermiddagarna/kvällarna och ska bara äta :P hihi






Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tacktack! stolt



Du har med himla söta barn! :-)



GOD FORTSÄTTNING!

2010-12-26 @ 22:36:17
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: ruby, milo och lova

jaa:) maaasssor med fina juleklappar fick vi:)

Vi hängde oxå på pop igår ;)

kram

2010-12-27 @ 12:23:58
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Tack så jättemycket! Overallen är från Zara och finnt i en jättejättefin blå färg också :D kram

2010-12-27 @ 12:56:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: malin

Ja jag älskar också de kläderna, trots att jag inte köpt något plagg än hahaa. Finns de på rea nånstans tro?? På nätet eller butik...

2010-12-27 @ 16:15:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback