En dag med familjen

Postat av Cassandra den 2010-12-27 19:25:44


Idag har jag och min älskade familj haft en dag i stan. Vi bestämde igårkväll att vi skulle in till stan och shoppa och boka en tatueringstid :) Kl 10 var vi inne i stan. Kollade reaorna. Hittade inget kul på zara lite besviken :( Hoppas de kommer in massa snyggt till våren :) Sen gick vi till geggamojas affär som ligger vid östermalm för att kolla deras rea :) Barnen fick ett varsit plagg. Lexus en grön piké och Josefin ett par mjukisbyxor. Dom som jobbade tyckte barnen var söta i sina geggamoja mössor :)

Sen gick vi förbi gallerian för att gå på polarn och pyret, skulle se om de hade en tröja som en tjej tog precis framför mina händer igår. Folk är bra snälla :P Jag hittade den iallafall, men i stl 74 så Lexus har en tröja att växa i :) hihi De måste han göra i geggamoja pikén också. Vill att ha ska ha den i vår/sommar :)

Sen efter gallerian tog vi en promenad till gamla stan för att jag skulle boka tid :) Fick en tid denna vecka så snart har jag en snygg tatuering på min arm :) hihi Sen åkte vi hem för att ta de lugnt och nu ligger båda barnen och sover. Så jag och Christofer ska kolla film, bröderna karlsson :P Juste vid middagen kom Denise och plingade på, hon hade fått en avir som var våran så jag gick efter vi lagt Josefin för att hämta paketet. De var Lexus försenande julklapp som kommit :)


Lexus försenande julklapp, en babyfilt. Så himla mysig och mjuk.





Kommentarer
Postat av: Emelie- mamma till två underbara tjejer!

Vart tatuerar du dig nånstans? Är det dyrt?:)

Kram

2010-12-27 @ 19:42:54
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Åh vilken fin filt! :) En sån skulle kidsen ha :)

2010-12-27 @ 21:45:50
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Vad kostar den då? Och vart köper du den?

2010-12-28 @ 08:32:04
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback