- 2 kg

Postat av Cassandra den 2010-02-26 22:24:09


Ja ni läser på rubtiken. Jag har gått ner 2 kilo sen jag började i måndags med att sluta dricka läsk, äta godis,chips och kakor och sånt och äta nyttigare och mindre potioner! Och jag har redan gått ner 2 kilo. Hur har jag lyckats, jag har ju inte änns tränat denna vecka eftersom tiden inte funnits :P haha! Men jag tror de var därför jag låg med världens huvudvärk i tisdags. Att jag ändrat mina matvanor och så! :) Men är iallfall superstolt att jag gått ner och neråt ska ja fortsätta :) De jag inte heller gör de är att stora potioner eller flera st. Jag äter lie mindre och jag blir verkligen mätt! Jag hoppas jag verlkligen fortsätter i denna tack :D Men kommer köra med viktväktarna här hemma för denna månad har jag inte råd och kommer säkert inte ha de månaden där på! Men hoppas att jag klarar att göra de hemma, men de tror jag faktist! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback