God natt

Postat av Cassandra den 2010-02-25 21:27:32


Nu säger jag gonatt! Jag och Christofer går och lägger oss tidigt idag. Christofer gick upp vid sex tiden då hockeyn började och jag gick upp när Josefin vaknade halv sju. Så vi är helt slut. Imorn blir de fixa med de sista här hemma. Och nästa vecka kommer förhoppningsvis soffan :) Och vi sover inte längre på luftmadrass, hur skönt som helst att lägga sig i en riktig säng! :D Men nu börjar de iallfall bli bättre och bättre här hemma! Fast de är en del kvar, men de borde vi bli klara med imorgon :) hihi!


Jessica, sms mig när du pratat med Jonas. Om jag inte svarar så svarar jag imorn när jag vaknar ;D hahah! Så håll mobilen i närheten av dig :P hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback