Latmasken

Postat av Cassandra den 2010-02-20 21:20:18


Gud vad jag har vart lat, jag har inte plcokat upp en ända kartong :P Jag har bara städat runt om kring och damsugit och så! Men kasnke ska ta och plocka upp några kartonger eller ska jag ta de imorn? C jobbar ju ändå natt då också. Så då kasnke jag kan ha de som underhålla mig själv eftersom de är så himla trist att vara själv. Josefin somnar ju så tidigt och då kan jag lika gärna packa upp. Idag somnade Josefin lika bra i sin säng vid halv 8 och då satte jag mig vid tven och väntade på melodifestivalen, som just nu håller på! Jag förstår mig faktist inte på melodifestivalen längre :P Inga bra, hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback