Lugn lördag!

Postat av Cassandra den 2010-02-20 13:44:27


Idag kommer de bara bli en myslördag för mig och Josefin! Dagen började tidigt då Josefin vaknade halv 7. Sen blev de lite bad för oss båda och de var jätte mysigt! Innan åt vi förstås frukost! Sen har vi lekt och myst! Josefin sov lunch vid kvart över 10- halv 11 till kl 12 :) Sen blev de lunch, falukorv och makaroner! Josefin kladdade med ketschup i hela håret, så hon fick hoppa in i ett bad igen!

Just nu har jag städat lite.
Nu ska jag damsuga sen blir de att packa upp sakerna som ligger i kartonger fortfarande! Men de kommer gå fort kan jag tro :D Josefin står och dansar förfullt med min mobil, hon ahr själv satt på musik :) Men nu måste jag återgå till städandet innan Josefin äter upp lite smulor på golvet ;D Hon är min egna damsugare, haha! Ne, men vi hörs säkert ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback