Problem till lyx

Postat av Cassandra den 2010-02-19 21:20:47


Josefin har ju sovit med oss ute i vardagsrummet i över en månad! Då när vi började packa, för då la vi in alla packade kartonger i sovrummet för att slippa ha de i vardagsrummet och bo i kartonger. Så då blev de att vi sov där. Och från då har Josefin vart jätte jobbig och lägga på kvällarna och hon har inte alls somnat i den tid hon brukade göra innan (19.00-19.30). Och idag var de premiär och sova i sitt rum och i sin nya säng! Jag la Josefin i sin säng runt 19.00 tiden, efter att ha badat, borstat tänderna och varvat ner! Sen fick hon sin välling i sin säng! När hon drukit upp den hörde vi lite gnäll imax 5 minuter och sen sov hon :)

Så de hon säkert behövde var lugn och ro! Och de får hon nu i sitt rum! Men jag hoppas verligen målaren kommer börja fixa i hennes rum på måndag! Orkar inte se den fula gröna tapetern som är misshandlad :P haha!

Just nu kollar jag på tv, Christofer har åkt och jobbat så ännu en natt helt själv och de kommer jag vara till måndag, han ska nämligen jobba natt imorn och på söndag också! Imorn så är pappa snäll och hjälper oss att hämta sängen :) Så äntligen ska vi ta bort luftmadrassen som vi sovit på sen sängen och sofferna blev sålda! :)



Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Oj jisses då! Ja det ska bli kul att se när det är klart :D Ja! Jag hade faktiskt tänkt att åka till Tuben på måndag ^^ Fast jag hoppas verkligen att vädret är bättre då än vad det kommer vara i helgen, snöstorm ska det ju bli! Så vi får se om vädret tillåter oss att åka ^^



Kram

2010-02-20 @ 00:03:22
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

du kan väl visa före och efter bilder på j´s rum sen? :D

2010-02-20 @ 07:52:09
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Haha vad bra ;)

2010-02-20 @ 10:10:37
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback