Söka jobb och viktväktarna

Postat av Cassandra den 2010-02-21 22:30:30


Ja, just nu håller jag på att skriva ett CV, håller på och säker lite kvälls- och helg jobb för att få in lite extra pengar i månaden. Men just nu går de väl inte så jätte bra, men får hoppas jag blir klart snart så jag kan säka lite jobb! Skulle inte sitta fel med lite extra pengar varje månad. Har hittat några jobb som jag tänkte söka så då får ni bara hålla tummarna att jag får ett jobb! :) hihi

Sen har jag beslutat mig att gå med i viktväktarna igen, efter ett litet prat med Emma så blev jag motiverad! Så nu imorn kommer jag börja igen! Ska väga mig, mäta mig och så! Sen ska jag be Christofer om hjälp att ta kort så jag kan kolla om jag ser någon skillnad! Hoppas verkligen att jag kommer gå ner nu! Nu ska jag bli snygg till Italien, och även ska jag gå ner i vikt så jag kan leva ett längre liv med Josefin. För om jag fortsätter som jag gör nu så kommer jag säkert dö i förtid och de vill jag inte! Jag vill leva ett långt och lyckligt liv med min familj och just nu mår jag inte bra över hur jag ser ut!

Så nu hoppas jag verkligen att jag går ner i vikt! Annars vet jag inte alls hur jag ska gå ner i vikt! Hoppas ni alla som läser peppar mig nu ;D För nu ska jag verkligen inte hamna tillbaka till dom dåliga varnorna som jag har nu! Nu ska jag verkligen försöka gymma bättre! NU SKA JAG GÅ NER!

GE MIG TIPS SÅ JAG GÅR NER!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback