Har dom bästa

Postat av Cassandra den 2010-01-12 23:35:27


Jag har verkligen insett att jag har världens bästa familj, släkt och vänner! Men närmast hjärtat finns verkligen Josefin och Christofer och självklart, mamma,pappa och bror! Idag fick de mig att inse hur mycket jag saknar Josefin när jag inte är med henne! När man ser alla mammor  med sina barn så inser man verkligen att man älskar sitt barn hur mycket som helst! Kärlek till sitt barn är obeskrivligt! :) Mamma älskar dig Josefin!

Och alla nya och gamla vänner , vad skulle jag göra utan dom! Ni står nära mitt hjärta Är glad att jag lärt känna er, hopaps ni vet vilka ni är :D (annars är de bara att fråga :P) hahah

Jag har verkligen världens bästa pojkvän som alltid hjälper till och alltid ställer upp! Christofer och Josefin är verkligen min familj och jag är verkligen så himla glad över de! Och snart flyttar vi, längtar som sjutton! tack till alla som finns för mig, de betyder så mycket!



Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Jag gnäller på graviditetshormonerna, men jag blir alldeles sentimental här borta i skogen... Tårarna vill bara falla! gnugga i ögonen, är bara trött! jätte fint skrivet gumman.



Har länkat dig med, så synd.. Fast på nätet för all framtid!

2010-01-13 @ 00:22:21
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback