Bra dag med familj och vänner!

Postat av Cassandra den 2010-07-20 22:56:36


Idag har vart en mycket bättre dag! Började med lite mys med familjen på morgonen! Sen fick jag gå och sova en halvtimme innan lunch bara för min huvudvärk från igår inte jätt med sig! :) Sen åkte vi iväg och åkte bil så Joseifn skulle somna :) Hon har svårt att sova lunch nu när de är så kvaft ute! Sen åt vi lunch med Jessica och barnen och Jessicas syster Sandra :)

Sen åkte Christofer hem för att göra sig iodning och ta de lugnt innan jobbet. Vi andra återvände hem till Jessica och tog de lugnt. Barnen lekte och hade de jätte kul :) Jessica fixade mina ögonbryn och sen sminkade hon mig och fixade håret lite :P haha! Sen åkte vi iväg och middag och sen vidare till deras land där vi kollade på bilar och så, självklart var Jonas med :P :)

Var hemma till nio och skruttan somnade som en stock! Mammas sötnos! Hon höll på somna i bilen, men de gjorde hon inte. De var skönt på ett sätt då slipper hon vakna till när man bär upp henne. Nu har jag plockat undan här hemma och diskat och nu väntar jag på att Christofer ska komma hem från jobbet :)

Imorn ska mina föräldrar sitta barnvakt åt Josefin. Jag och Christofer ska gå på bio och bara få umgås och de behöver vi, få tänka på något annat än de som hände igår och de ska bli så skönt för nu hoppas jag bara att de försvinner ur mitt huvud, de är så himla jobbigt att ha de i huvudet hela tiden. Behöver verkligen något annat att tänka på och jag behöver få umgås med världens bästa pappa och pojkvän! :)



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Ha så trevligt.. egentid är alltid uppskattat!

2010-07-21 @ 10:32:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh vad kul att ni ska ha en till. :-)

Är själv snart 18 med en dotter från dec 08

och har nu bf den 5e dec -10 i år! :-)



Lycka till!

2010-07-22 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback