Dagen i punkter

Postat av Cassandra den 2010-07-28 22:08:25


  • Morfar har borrat i vårt tak, då vi äntligen kan flytta taklampan till mitt över bordet :P
  • Vi har borrat upp en hylla och 3 tavlor. Tyvärr är de en sak på hyllan som är sne som jag stör mig på, men orkade inte fixa till de så de får vara så, kasnke inte syns så mycket då jag ska hänga en leksak dära. Den är nämligen ovanför skötbordet :)
  • Ätit lunch hemma hos mamma för att sedan åka med till platagen sen till euro store! Josefin fick hink och spade och glass av sin mormor!
  • Sen blev de mellanmål hemma hos mormor
  • Åkte hem och fick Urban vagnen såld!
  • Plockade upp Christofers kompisar och lämnade av dom + Christofer i globen för de skulle äta middag där och sedan vidare på aik match
  • Jag och Josefin åkte vidare till Nacka för att träffa Ruby och Milo för att äta middag och bara umgås. Verkligen jätte trevligt. Två magar var ute och gick med sina barn typ!
  • Kom hem, jag fixade Josefins byxor som avr nerspilda med smootie och Josefin fick titta på Pippi för att varva ner och sedan krypa ner i sin säng med en välling efter att ha borstat tänderna.
  • Nu sitter jag vid datan och har tven på i bakrunden och väntar på att matchen ska ta sluta och att Christofer ska komma hem!
Hur har eran dag vart? :)



Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja men då förstår jag verkligen varför du vill ha snitt, det är dumt att plågas helt i onödan om det skulle bli så igen. Man vet ju aldrig, men bättre att ta det säkra före det osäkra tycker jag :)

2010-07-28 @ 22:26:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Du har haft fullt upp idag ser jag :)



Ja dom va riktigt söta, älskar rosa! :P haha



Okej, ja men då får du allt ta å dricka mera! Jätteviktigt när de är så varmt. Jag har en flaska med vatten som följer med mig överallt :P



Wilma är jätte sött det med :) Precis, då märker man vad den lilla passar att heta :)



Kramar

2010-07-28 @ 22:57:51
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback