Dop!

Postat av Cassandra den 2010-07-31 00:35:44


Imorgon åker vi iväg på Oliwers dop :) Världens finaste Oliwer! :) Hoppas jag får lika fina bilder som jag fick på Nellies dop :) Måste iallafall sitta längst ut på raden så jag kan få fina kort när dom går in :) hihi! Nu är de ju synd att jag inte har bättre kamera, men men! Sånt är livet :D haha! Så de blir en bättre uppdatering imorgon kväll! Då med bilder, om jag orkar lägga upp :)

Idag har vi iallafall fixat doppresenten, som vi skulle gjort i går, men de hände de en sak så de blev ändrade planer. Men doppresent hann vi iallafall fixa, och de är huvudsaken. Så nu får vi bara hoppas att ingen köper samma sak, för de är ju inge kul :) haha! Men imorn kommer de ett bättre inlägg! God natt på er! :)



Kommentarer
Postat av: emma, mamma åt julia [foto]

jaha.. den har jag köpt på röda korset, eller ah eriks hjälpen som det heter. den är superfin :)



okej, finns inte dollar store i stockholm? :O ska kolla nästa gång jag är där om det finns kvar. kram

2010-07-31 @ 15:57:26
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback