Fixat

Postat av Cassandra den 2010-07-18 22:25:12


Eftersom jag ska plugga några kurser i höst eller den 9 augusti börjar jag! Så har jag nu sökt studiebidrag och lån så man klarar sig :) Känner mig duktig så nu hoppas jag att jag får de beviljat och allt ser bra ut. Dom kurserna jag ska plugga är på eftermiddagen så då kommer jag hinna jobba innan så de känns också bra :) Men de som känns mindre bra är att jag kommer vara ifrån Josefin. Men förhoppningsvis jobbar Christofer kväll så han kan ta henne på dagarna annars blri de barnvakt :) hihi Mamma har sommarlov och kan hjälpa till. Sen börjar Josefin på dgais den 17 aug :)

Men de här kommer bli jätte bra :D Allt! Och förhoppningsvis får jag må bra resten av graviditeten också. Jag hoppas att jag inte får havandeskapsförgiftning igen :)



Kommentarer
Postat av: malin

vad hände med magbilden.. alla är nog väldigt nyfikna :D

2010-07-18 @ 22:30:55
Postat av: Taru & Prinsessorna

Då ses vi i skolan sen då ;-)

2010-07-19 @ 08:03:28
URL: http://babymammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback