Loppis!

Postat av Cassandra den 2010-07-23 18:50:04


På söndag ska jag stå med Jessica på loppis och sälja lite kläder och så! Ska ta med mig urbanvagnen och se om någon kasnke nappar. Man kan ju hålla tummarna. Sen ska jag även ta med mig och sälja ut alla mykidookläder för mindre än 100 lappen, typ de mästa ligger under 50 kr. Känns surt men jag hoppas någon köper och att jag blir av med de :P Tar även med mig kläder som Josefin har haft. Men vet inte om man ska lägga upp allt, de blev då mycket mer än vad jag tänkt :P haha! Men vi får se ;D haha! Vissa saker har jag lite halv höga pris, men vill inte sälja de för mindre för de är ett bra andrahands värde på de så annars säljer jag de på tradera och hoppas jag får de priset där annars får jag väl sänka priset :P Men men får se hur de blir! Hoppas någon köper något av mig iallafall, annars blri jag ledsen :P haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger loppisen?

2010-07-23 @ 20:24:16
Postat av: Nicole - mamma till C

Loppis är grymt kul faktiskt, ibland fyndar man och så bra att få iväg grejer.

Vilken loppis ska ni åka till?



:)

2010-07-23 @ 20:25:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback