Måndag

Postat av Cassandra den 2010-07-26 20:01:30


Dessa rubriker, idag har jag verkligen dålig fantasi :P haha! Idag har vi inte gjort så jätte mycket. Eller?! Vi var ju först och lämnade tillbaka regnjackan och skönt så fick vi pengarna tillbaka. Sen åt vi lite lunch och efter de träffade vi Jessica och familj en stund. Vi åkte ner till tyersta by för att kolla på djur? Djur, haha, fanns lite höns och hästar. Barnen lekte en stund i lekparken innan vi åkte hem. Jag hade jätte ont udner bröstkorgen så gick hem och al mig en stund och sen ett varmt bad och så hade de försvunnit :) Jätte skönt!

Sen på kvällen åkte vi över till mina föräldrar för att hämta lite pengar och hämt amitt batteri. Sen vidare till Jessica som åker till ullared imorn för att lämna bee vagnen som de ska låna + pengarna för de ska köpa en sak till mamma och mammas kompis :) Egentligen skulle vi gjort de, men tyvärr hade inte vi ekonomin för att åka. Som jag då tycker är väldigt synd eftersom i år får vi ingen semester, alltså att åka nån stans :( Men men, hoppas de blri bättre nästa sommar. Vi har redan planerat att åka till Astrid lindgrens värld :) För de torr vi att Josefin skulle uppskatta! :)

Nu sover Josefin och jag sitter här en stund, ska snart lägga upp lite saker på blocket, som jag sagt förut, men de har faktist inte blivit av då jag inte hittat laddaren till kameran men nu har jag laddat den hos mamma så nu ska mer saker ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback