Myspys väder!

Postat av Cassandra den 2010-07-24 17:47:03


Ja äntligen dom detta regn, äntligen lite skönare med kall luft. Tror Josefin gillade att de var svalare väder nu när hon var sjuk! Imorse vaknade hon vid halv 11. Sen har hon sovit lite middag. När hon vaknade efter de har hon vart vår vanliga glada tjej igen! :) Så nu tror jag att hon börjar bli frisk igen, peppa peppa!

Ev blir de inte att ställa ut sakarna på loppis imorn. De ska ju bli skitväder så jag och Jessica håller tummarna på nästa vecka att de blri bra väder så jag kan bli av med mykidoosakerna + annat skoj :) hihi! Men nu ska jag sätta mig vid tven, men min skrutt igen!



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ahaa okej, vi ska ner i slutet av augusti igen.. det är roligt men dyrt :P haha!



ja bilden på magen häromdagen var jättesöt! du får hålla oss lite mer uppdaterad om magen ju :D



okej, jag hoppas den är ok iallafall wallanderfilmen :D hiIH! kram

2010-07-24 @ 17:53:06
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

har du frtf kvar mykidoo grejjer?

du har inget i strl 92 eller 98? ;)

2010-07-25 @ 07:30:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback