Oliwers dopdag!

Postat av Cassandra den 2010-07-31 21:47:14


Idag vaknade vi i en skaplig tid och gjorde oss iordning, sen åkte vi förbi min mamma för att låna ett par skor. Hade inga skor som passade till :P haha! Sen bar de av till kyrkan och påväg i bilen somnade våran älskling och sov genom hela dopen. Så vi kunde njuta och kolla på de fina dopet och ta lite kort :) När dopet var slut så vaknade Josefin, de kallade jag timeing ;D haha! Dopet var jätte fint, och Oliwer var verkligen jätte din i dopklänningen! :)

Sen åkte vi vidare till deras landställe där de bjöds på fika och lunch :) Massa fina presenter fick sötnosen Oliwer :) Utav oss fick han en halskedja med bokstaven O, inte en ring som Jessica sa ;) haha! Sen en sparbössa som såg ut som ett slott :)

Efter lite om och men hur vi skulel göra med middag så åkte vi iväg och handlade middag och åkte tillbaka till landet och åt! All åt typ pizza, men jag och Christofer köpte med oss mat från Mias! Josefin och Oliwer åt lite pommes och utav min sallad :) Sötnosarna!

Sen slutade kvällen med kubb och sen åkte vi hem och la Josefin. Hon somnade som en stock :) Sen har jag bytt sängkläder och fixat i sovrummet. Nu ska vi snart kolla på film och senare blir de att fixa de sista för imorn ska jag och Jessica stå på loppis och sälja massa saker :) Hoppas verkligen att något blir sålt :) haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback