Bad och mys imorgon!

Postat av Cassandra den 2010-06-28 21:27:58


Nu ska jag snart ställa mig och förbereda matsäcken imorn! Imorgon kommer de bli bad och mys på schemat. Vi ska åka ut till dalarö och bada med Jessica och barnen! Vi ska försöka hinna med halv 10 bussen så vi är där till tio så har man hela dagen på isg att bara mysa och bada och äta :D De ser vi verkligen fram emot! Självklart kommer jag ta med kamerna så de blir lite bilder att visa imorgon kväll!

Idag har vi bara vart hemma hos Jessica och barnen och myst! Barnen har lekt, sovit, lekt, bråkat lite, badat och ätit en massa och kollat på emil, eller de var mest Josefin som kollade ;) haha! Men super dag blev de! Var där till 10 imorse och sen åkte jag hem vid 7 bussen! Så en superdag blev de. Bilder kommer imorn eller senare, för nu måste jag nästan fixa med matsäcken så jag slipper göra de i natt ;) haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback