Fredag!

Postat av Cassandra den 2010-06-18 18:16:39


Nu är de helg igen! Veckorna bara försvinner! Idag har jag och Josefin vart i centrum och träffat min mamma! Köpte födelsedagspresent till Adam idag, eftersom vi ska dit på söndag! :) Sen köpte jag två klänningar från gina, de behövdes till min garderob då jag knappt har några kläder :P Sen hämtade vi ut resten av Josefins medicin, vi hämtade ut igår också, bara den medicinen gick på nästan 400 kr och idag var de 400 kr till! Trist att asma medicin ska kosta så himla mycket! Men sånt är livet och jag vill ju att våran prinsessa ska må så himla bra som möjligt! :)

Nyss har vi ätit middag, tacos blev de idag :) Nu ska jag gå och mysa med Josefin innan hon ska lägga sig! :) Sen blir de Wallander för mig och Christofer, den nya Wallander kom nämligen ut idag! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

har du kollat med hennes barnförsäkring? :) vet i af att trygg hansas försäkring SKA täcka vid astma då jag speciellt ifrågasatte detta då min mamma hade det problemet med mig som liten! Sedan finns det också från försäkringskassan eller FANNS i af. Om josefin blir mycket sjuk och du/ C måste vabba mkt. Så kan ni få mindre karensdagar etc beroende på hur mkt sjuk hon är osv :) en hel djungel alltihopa.

2010-06-19 @ 05:54:32
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback