Kalas för Joline!

Postat av Cassandra den 2010-06-12 14:53:29


Idag har vi vart på kalas hos Joline! Jätte trevligt var de, men tyvärr var vi tvungna att gå efter presentutdelningen. Christofer ska nämligen åka om ett litet tag och träffa en kompis som han inte träffat sen Josefin fyllde år. Han bor ner i kalmar så de är en bit :P haha! Men vi fick vara där ett tag iallafall, se alla fina presenter, äte god lunch och fika :) Tack för allt! :) Glömde självklart kameran :(

Ikväll ska jag och Josefin bara ta de lugnt! Blir spagetti och köttfärssås till middag då vi inte har något annat kul hemma att göra! Sen får vi se vad kvällen bjuder på, någon film skulle vara kul och se. Men får se om de är något bra på tv eller om man kanske kan se nån film man har hemma!



Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hehe :)

Ja som sagt,många kalas blir det,

jag menar det är juh även mina syskon,plus sambons syskon & föräldrar osv haha :D



Jo tack jag mår bara bra :)

Hur mår ni? :)



Något speciellt planerat denna helg? :)



Kramar

2010-06-12 @ 16:02:35
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback