Lättnad!

Postat av Cassandra den 2010-06-28 20:27:06


De är två saker som är en stor lättnad för mig! Idag ringde jag försäkrningskassan, har vart lite orolig när de gäller föräldrarpenningen! Jag har haft jätte bra med Josefin, eller att jag klarar mig bra! Och kände mig orolig att jag skulle få lägsta nu denna gång! Men inte! Jag kommer få samma mammapenning och de känns verkligen jätte skönt!

Sen den andra saken är att jag kommit in och kommer börja plugga nu i augusti! :) De är tre ämnen och är i 10 veckor! Så den 15 oktober kommer jag vara klar och sen är de bara en månad kvar tills lill*n är beräknad! :) hihi



Kommentarer
Postat av: sara

å grattis till bebis nr 2 :)

2010-06-28 @ 21:20:27
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback