Massa lek!

Postat av Cassandra den 2010-06-15 20:29:18


Idag började dagen att vi mötte upp Carro, Adam och Alisha vid halv 12. Vi började med att äta en god lunch på söder! Och sen bestod resten av dagen med massa lek i en park på söder :) Helt perfekt park, så dit kommer iallafall jag besöka flera gånger med Josefin. Hon hade jätte kul. Tror vi var där iallafall mer än 2,5 timme. Sen var vi tvugna att gå, de började regna, annars hade vi säkert vart kvar ett tag till! Så vi gick till ringen och kollade lite affärer! :) Sen skilldes vi åt och vi åkte hem och åt! Korv och pommes blev de idag :P Snacka om noll fantasi. Men Josefin gillade de. Hon åt 2,5 grillkorv + massa pommes. Idag var de någon som älskade middagen! Fast när de är korv på bordet äter hon alltid mycket :)

Nu i veckan måste vi hitte en present till Adam. Vi ska på kalas på söndag så han måste ju ha en liten present :) Sen kommer vi träffa Carro och barnen på måndag då de också skulle med till tuben! :) Sen ska vi föröska ses ännu mer innan dom åker hem till Umeå igen. Tur så kommer de vara efetr sommaren fick jag veta idag! :) hihi Så då kommer de bli massa bad som förra året :) Eller vad tycker du Carro? :) Tack ännu en gång för en trevlig dag! :) Tyvärr blev de inga bilder. Men jag hade kameran med mig, men hade massa annat för mig att ta kort + så glömde jag bort de!




Kommentarer
Postat av: Angelica - gravid v.36

Anledningen till att jag inte skrivit ut könet är för att de är en hel del i min släkt som läser min blogg som absolut INTE vill veta könet :P så därför har jag inte skrivit ut de.. ^^,

2010-06-15 @ 21:37:28
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

ja jag vet det, men dom kan ju faktist följa med iaf. torr inte att dom hade räknat med något annat än att betala, det är ju inte så att dom vet om att dom pröjsar för oss ;) :P

2010-06-15 @ 23:02:32
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback