Myspys dag!

Postat av Cassandra den 2010-06-13 21:39:36


Idag har jag och Jessica haft en helt underbar dag! De var verkligen toppen att gå på ikea bara hon och jag, prata en massa skit, skratta :D Vi har verkligen haft en toppen dag, mer kan jag verkligen inte kommentera denna förmiddag! :) Sen blev de middag hos mor och far! Hjälpte till och fixade salladen och köttet. Middagen bestod av de och ris. Riktigt gott var de! :) Imorn blir de tuben som vanligt! 2 gånger kvar, sen kommer jag och Josefin att hälsar på om hon är ledig från dagis och jag från plugget (om jag kommer in). Känns lite sjukt, vi har gått på tuben 1,5 år typ, tiden går fort. Och självklart har vi inte vart där varje måndag! :D Och nu är de bara 2 gånger kvar innan hon börjar på dagis!



Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Jo tack min helg har oxå vart bra :)

Lugn med bra ;)



Hittade du nått kul på IKEA då? :)



Kramar

2010-06-14 @ 13:42:40
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Aa men då blir det ju nästa helg :p skrev det ju på måndagen

2010-06-15 @ 17:46:48
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback