Ny design, två menyer!

Postat av Cassandra den 2010-06-24 22:51:37


Som ni ser blev de en ny deisgn ikväll, men tyvärr en gammal header till (men jag älskar den så de gör inget)! De gick inte så bra och göra en ikväll så får sätta mig efter helgen och fixa en ny, vet inte exakt hur jag vill ha den heller :P De är svårt de dära :D haha! Men vad tycker ni om designen? :)

Vi kom hem från mina föräldrar runt 6 tiden och då fick Josefin äta lite glass och kolla på pippi innan hon skulle ner i ett bad. Hennes hår var som klister och hennes fötter var svarta, de var verkligen dags för ett bad efter denna dagen fullt med bus! :) Josefin somnade senare jätte bra! En heldag ute i friska luften gör verkligen nytta! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback