Plättar och skansen!

Postat av Cassandra den 2010-06-20 21:55:52


Imorn är de skansen som står på schemat! :) Ska bli riktigt kul att få en sån underbar avslutning med tuben! :) Så har nu gjort plättar till min prinsessa! :) Hon gillar inte mina pannkakor, men Jonas går ner. Hmm, varför inte mina? :P Fast imorn ska hon få äta mina plättar, hoppas hon gillar dom. Hon har inte ätit mina pannkakor på evigheter, men nu är de dags att pröva igen! Självklart är de samma smet! Men nu hoppas jag verkligen hon gillar dom! Men jag gjorde en stor smet för jag är så j*vla duktig på bränna saker! Men denna gång gjorde jag de inte :P Så har massa plättar, så blir väl lunch till mig med! Men de är verkligen så perfekt att ta med sig på utflykt! :) Josefin slipper bli kladdig och så, tänker på de också :D

Imorn ska de bli kanon väder, så hon ska få ha på sig en klänning och ett par fina skor! :) Och klänningen vill jag absolut inte att hon ska spilla på så därför blir ju plättarna perfekt :D haha! Stackars barn som inte får kladda ner sig :P haha! Inte för hon gör de så ofta längre, men de händer. Iallafall med spagetti och köttfärsås, håller du inte med Carro? ;) haha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback