Skolavslutning

Postat av Cassandra den 2010-06-11 18:52:47


Min bror och Josefin i morse! Visst är dom fina? :)


Idag har jag, Christofer och Josefin vart på min brors skolavslutning. I
dag slutade han nian! Så vi åkte dit imorse för att plocka upp han, sen åkte vi tillsammans till avslutningen. Vi fick vänta i ca 40 min innan vi gick till gympasalen där avslutningen skulle hållas. Josefin var jätte duktig, men roppade och tjatade efter Jesper. När han hade fått sina beyg stog Josefin typ längstf fram vid sen för att vänta på han! Så Jesper tog henne i handen och gick mot oss igen och då blev hon lugn igen! :)

Sen blev de lunch i centrum, mamma bjöd oss
! :) Tackar! Sen kollade vi runt, köpte några plagg till Josefin. Rensade hennes kläder igår! Så några saker behövdes uppdateras! :) Annars idag har vi bara tagit de lugnt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback