Åker snart

Postat av Cassandra den 2010-05-10 21:56:04


Snart åker jag eller vi till italien, gud vad jag längtar! Tänkt, första gången jag ska få flyga, helt sjuk. Tänk att jag får göra de med Josefin och Christofer. De känns ju helt underbart! Men kan fortfarande inte fatta att jag ska åka utomlands :P hahaha! Kankse någon som ska nypa mig :P haha!

På onsdag ska mina svärföräldrar sitta barnvakt åt Josefin och jag och Christofer ska in till stan och gå på bio (ja nån som går på dagen), sen ska vi äta gott :) På kvällen åker vi och hämtar Josefin och ska fira svärfar lite som fyller år! Vi kommer absolut ha den bästa presenten ;) haha! Självklart kan jag inte avslöja de här, då han läser bloggen :P haha! Så får väl avslöja de sen om jag inte glömmer bort de :P haha

Idag var de måndag och de var ju självklart tuben som vanligt! Kul att träffa alla där, men trist att de inte finns så super mycket att göra, så man får ju hoppas att de kommer mer folk nästa gång, så kul att se nya ansikten och nya barn, så kom till tuben kl 12-16 :) Sen blev de handla lite frukt och sen gick jag till min mattelektion! En vecka kvar till prov! De känns lite klarare nu, men jag blir verkligen glad för ett G, men vill ha högre då jag redan har G i matte B och sökte denna kurs för att få VG. Så nu ska jag plugga gärnet denna vecka och få MVG på nästa prov ;) haha! Men en sak är iallafall sant, de är att jag fattar bättre av matte B nu än vad jag gjorde på gymnasiet, så man kasnke ska läsa om alla matte kurser, nej de tror jag inte :P Jag läste upp till matte E på gymnasiet, guldstjärna av mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback