Pippi!

Postat av Cassandra den 2010-05-14 18:30:44


Nu har jag och Josefin sätt 3 filmer med pippi långstrump, nu börjar också otecknade pippi bli jätte kul och titta på. Jag och Christofer har nu börjat planera vad vi ska köpa till henne i födelsedagspresent. När vi kommer hem är de bara en månad kvar tills hon fyller 2. Inbjudningskorten ska ut, köpa födelsedagspresent och även förbereda! Michis ska hjälpa oss att fixa en tårta till skruttan i år! Fast de blir en överraskning! Roligare att ni får se den sen! :) hahaha!

Men nu ska jag iallafall kolla runt lite på nätet på de sakerna jag och Christofer funderar på att köpa till henne! :) Passar på nu när hon fortfarande sitter och kollat på 4e filmen av pippi. Vi har nämligen alla otecknade filmer med pippi, sen har vi alla tecknade också, tror jag! :)

Men hon ska få se klart på ett avsnitt på pippi innan läggdags :)




Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Ja, jag sa att jag vilar bättre hemma för jag har så himla svårt att sova på sjukhus så jag fick åka hem och ska tillbaka på söndag.

Fast jag hoppas på att de sätter igång mig, det är ju ändå bara 6 dagar kvar till BF på söndag.

Skulle vara skönare att få ut bebis än att bara ligga och vila och vänta.

Sen är man ju orolig att nåt ska hända också.

Ja, jag tycker också jag mår bra. Lite seg i huvudet oså men det är ju inte konstigt när man varit gravid i 9 månader :p

2010-05-14 @ 19:59:59
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Okej, jag fick ett dubbelrum men jag låg där själv men min pojkvän fick inte stanna så de va ju inte direkt rolig att bara ligga där :(:p

haha, kan jag tänka mig :p



Nej, precis det är ju ingenting typ så jag hoppas dom sätter igång det på måndag men man ska ju inte hoppas för mycket för då blir man bara besviken.

En annan tjej som var inlagd sa att dom hade satt igång en tjej i början av veckan som skulle ha idag så jag hoppas verkligen! :P

2010-05-14 @ 21:15:58
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Emma - ung 20 år mamma till william

Hej okej.. måå :) vi bor i luleå, flyttar till lägenhet om 3 veckor.. vart bor ni?? min son är 1 år och ca 2 månader.. :)



Kram

2010-05-14 @ 21:25:14
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback