21 November

Postat av Cassandra den 2010-11-21 19:09:10


Imorgon är de en ny vecka! Och imorgon fyller Christofer år! :) Får se vad man ska överaska honom med imorgon, de blir väl säkert frukost på sängen :)

Idag fick jag sovmorgon. Som jag typ fått varje dag denna vecka! Tack snälla älskling :) Sen har vi bara tagit de lugnt. Christofer åkte på hockey vid två tiden och då har jag haft full rulle om jag ska säga så :P Till middagstid kom mina föräldrar och bror för att äta middag. De tog med sig lite mat, tacos :)

Sen blev de massa bus för Josefin ikväll då morfar kom. Hon blir alltid så glad när morfar kommer! :) hihi! Nu håller Josefin på att somna. Jag la henne för ca 20 minuter sen då mina föräldrar och bror åkte. Men hon ligger i sängen och pratar. Men förhoppningsvis så somnar hon snart :)

Ikväll blir de ensam mamma och sen toy story 3. Fick filmen av min bror som han och Bella hade laddat ner för ett tag sen! :) Så de ska bli kul och se den, snart kommer den ut på film också, tror denna vecka. Om den inte redan har kommit ut? Då ska vi iallafall köpa den, då blir säkert Josefin glad! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

haha..tycker jag känner igen det där- min sambo fyller oxå år imorn..fast han fyller 30 då. lär bli ensam mamma här strax me, hoppas allt är fint med er =) kramis

2010-11-21 @ 19:51:05
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

Den har faktiskt kommit ut :)

tänkte själv ladda ner den hihi.



haha ja det har du rätt i, får avslöja det när vi ses ;) nog bara inom familjen som vet det just nu. så många som väntar flickor men som inte har ett namn och som gärna vill veta för jag är ju trots allt gravid en så länge så namnet är ju fritt.



Hur går det med barnen själva hemma?

kommit in i rutiner??

kramar.

2010-11-21 @ 20:03:05
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag vet! Förstår inte varför det alltid blir såhär. Men det blev ändring med dagmamman, så han börjar på måndag istället. Så om ni kanske kan i slutet på den här veckan? :)

2010-11-22 @ 17:37:41
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Emelie, med elliott och bebis i magen

hihi..ja visst är de? jodå- allt är bara bra. Skönt att äntligen kunna pusta ut o ta de lite lugnt nu efter allt kalasande i helgen. Man orkar verkligen ingenting längre känns de som. Är så man nästan börjat gå o leta efter tecken på att förlossningen ska starta redan nu..haha! de sista veckorna lär bli sååå långa tack vare det! hoppas ni haft en fin måndag! kramar

2010-11-22 @ 18:53:02
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback