Då var de tillbaka!

Postat av Cassandra den 2010-11-06 22:32:46


Under dagen har jag bara haft nån värk då och då. Men när vi var på väg till morfar idag började de igen, blev tätare och bland var de lite längre och ibland avtog de. Men värkarna var starkare eller vad man säger! Så nu börjar jag faktist undra om de är på gång. För när vi kom hem från morfar så har jag haft ganska täta hela tiden. Tog ett bad och denna gång hjälpte de ej :P Typiskt! Men som sagt värkarna är starkare så undra om de avtar mer och mer nu eller om de kanske blir så att vattnet går för jag känner i mellanåt, eller i vissa värkar hur huvudet trycks nedåt :P Eller så kanske de är jag som inbillar mig :P

Men imorn kommer jag iallafall ringa och rådfråga förlossningen! Får se vad dom säger. För har knappt känt nån rörelse alls sen allt började igår kväll och då hade jag inte känt av honom på hela dagen. Så ska se vad som säger om de också! har känt något som rört sig nu när jag badade, men inte mycket alls. Så vet att han lever. Men vill ändå ringa imorn och rådfråga lite!

Just nu kommer värkarna i 5-10 mellanrum och håller i sig i 30-50 sek. Har haft några nu i dom mellanrummen. Innan var de ett litet uppehåll. Men de kommer och går liksom :) Vet inte hur jag ska förklara detta. men vad tror ni?! Blir de en bebis snart?! Eller tror ni att detta bara är massa förvärkar som jag kommer ha tills han föds :P De hoppas jag inte för detta är inte så skönt :P haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback