Första utvecklingssamtalet

Postat av Cassandra den 2010-11-16 21:00:33


Idag var vi på första utvecklingsamtalet, men vi kan kalla de uppföljning från inskolningen. Och vi fick bara höra massa positiva saker och de känns verkligen jätte bra. Men visst är hon duktig på krama dom mindre barnen lite förlänge så dom inte vill längre. Men de går alltid bra :) Josefins språk har verkligen utvecklats enormt. Hon är jätte social med andra barn och tar gärna för sig :) hihi Våran tjej är väligt betsämd av sig och ger inte med sig om hon och någon annan bråkar om nån leksak :P hihi Men de känns verkligen jätte skönt att de går bra för Josefin och att vi får höra att hon alltid är så glad :)



Kommentarer
Postat av: Emelie- stolt mamma till två underbara flickor!

Hej! Det är bara bra med mig, känner mig lite låst här hemma utan bil och allt bara hehe. Hur är det med dig och hur går allt med lillebror?:-)puss och kram

2010-11-17 @ 10:01:07
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej stumpan!

Vad duktig hon är :)



Allt bra med er??

Kramis

2010-11-17 @ 16:21:26
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

all right (: hoppas ni slipper kolik denna gång med. jag fick väl bara igen för att jag sa att mina barn inte skulle få något problem för kvin va så lätt.



har dom utvecklings samtal 1 gång i året??

kramar.

2010-11-17 @ 19:58:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback