Imorn är de första december

Postat av Cassandra den 2010-11-30 20:38:46


Och imorn ska Josefin få öppna sitt första paket i sin kalender! Varje morgon kommer hon få ta vilket paket hon vill som finns i påsen (bara ett förstås)! Tycker de är så kul att Christofer hade denna kalender när han var liten! :) Den jag hade när jag var liten hade så små fack så den skulle inte man kunna använda :P haha!

Är den inte söt, men tyvärr fick de inte plats med alla paket i kalenden så vi lägger ner i omgångar! :) Ska bli kul och se hur Josefin reagerar när hon vaknar och ska få öppna ett paket! Självklart kommer de komma upp på bloggen varje dag vad som finns i kalenden! (om jag har den tiden och kommer ihåg de) :) hihi





Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken härlig idé :)

Hon kommer bli jätteglad! Det tror jag allt!



Ja jag får väl hoppas att vi ses nästa vecka iaf :) Var ni på tuben idag?



Kramar

2010-11-30 @ 21:58:18
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: bella

Man kunde inte kommentera ditt sista inlägg så får skriva här istället! Jag behöver också köpa en julklapp till Jesper, vi kanske kan åka någon dag och kolla lite någonstans om du har lust? :)

2010-12-01 @ 07:36:57
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback