Lite uppdatering!

Postat av Cassandra den 2010-11-13 20:52:42


Åhh va jag älskar mina barn, min familj! Kan inte förklara känslan att ha två helt underbara barn är hemma. Och Josefin är så snäll mot sin bror, självklart kommer de lite hårda klappningar och kramar. Men säger man till att vara lite försiktigare så gör hon om :) Så söt! Hon är verkligen en stolt storasyster :)

Idag fick vi sovmorgon av Josefin
:) Hon vaknade halv 8, de kan säga vilken lyx :) Och Lexus har sovit så bra i natt, piper till lite när han är hungrig :) Annars idag har vi vart hos mina svärföräldrar. Min svärmor fyllde år i tisdags, den dagen som Lexus fyllde år på. Vi har då vart hemma hos dom och firat henne och hela Christofers släkt kom och de var verkligen en trevlig dag! Vi åkte hem runt halv 8 tiden och då gjorde vi iordning Josefin och sen var de dags för sängen. Vi tackar för presenterna som Lexus fick idag! :)

I veckan måste vi nog förbi och kolla på kläder till Lexus, allt är verkligen så himla stort på han. Han drunknar liksom i stl 50 :P Min prins! Han är inte så stor min pojk!



Kommentarer
Postat av: ruby, milo o magen

aaw..tänk att strl 50 är så stort haha. han måste berkligen vara pluttis:) Har han gått upp ngt i vikt sen han föddes? Hur går amniingen? kom den igång fortare denna gång ? Hoppas min gör det. med milo tog det 2 veckor till mjölken rann till.



hehe stackars min kompis fick åka hem idag på permis för värkarna avtog och de ville inte sätta igåpng henne då hon var öppen så pass lite och hon är inte i 37 plus 0 än. Så så kan det g¨å:P



KRAM

2010-11-13 @ 21:28:49
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Vad skönt att han är en snäll pojke och att ni slapp kolik biten =) ammar du honom?

Underbart söt han är! min tös hade också på gränsen till att få sola men det blev bättre av sig själv, skönt att ni slipper det.

kramar till er.

2010-11-14 @ 08:43:33
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Julia, tvåbarnsmamma och gravid.

Hon reagerade jätte bra, fick höra mycket om att det skulle bli en massa svartsjuka och sånt men det gick faktiskt väldigt bra och hon tyckte om att hjälpa till och man såg verkligen att hon ville vara en duktig storasyster. Nu när E lärt sig gå så blir det ju dock lite mer syskon tjiv ibland men det går ju inte att undvika bråk om leksaker osv. Det är 3 år och två månader emellan dom :)



Ja dom är ju väldigt nyfikna och på i början men dom vänjer sig efter ett tag det har du helt rätt i :)



Ska hon vara hemma med dig och Lexus eller ska hon gå på dagis? :)



kramar

2010-11-14 @ 15:42:04
URL: http://mammajulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback