Tatuerings planer!

Postat av Cassandra den 2010-11-20 12:47:58


Nu har jag börjat fundera på att en tattoo. Jag har ju tatuerat min dotters handavtryck på armen och vill självklart ha Lexus hand också! Sen vill jag bygga ut den lite! Och igår hade jag och Christofer och självklart lillprinsen än jätte mysig dag på stan. Vi skulle kolla julklappar till damen här hemma och passade på nu innan lönen kommer då de kommer vara kaos inne i stan + när hon går på dagis :)

Vi hittade de ena och de andra. Men köpte inget igår, bara massa kollande! :) Sen tog vi oss en bit mat och sedan en promenad till ant där jag ska tatuera mig snart, förhoppningsvis! Berättade om min ide och fick en ca pris. Kankse lite dyrare än vad jag tänkte, men de är de värt! Och han som ska göra den har väntetid till januari. Så i december åker jag in igen och bokar en tid :) Så om ni vill ge mig julklappar, så är de pengar jag önskar mig :D Så jag kan tatuera mig fortare :D

Annars igår hade vi en helt underbar fredag, men underbara barn! Massa mys framför toy story! Josefin fick faktist välja film! Och vi visste vad vi skulle förvänta oss! :) haha!

Nu ska jag ta och göra oss iordning om en timme typ, kommer Christofers mamma och pappa, moster och morbror hit, Christofer fyller år på tisdag och vi ska fira honom idag! :)



Kommentarer
Postat av: bella

Jag har lagt in Toy story 3 på Jespers usb minne :) så jag tar med mej det till honom ikväll så får du komma och hämta det när du kommer dit :)

2010-11-20 @ 13:16:00
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Blir nog jättefina tattos :))

2010-11-20 @ 16:05:56
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

vad blir det för fin tatuering då och vad gick priset på? =)



ja vissa nätter vill man ju bara att karln ska ha en tutte ;)



kramar.

2010-11-20 @ 21:44:45
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback