Tisdag

Postat av Cassandra den 2010-11-23 22:06:05


Idag har Christofer börjat jobba igen. Kan säga att de var skönare att ha honom hemma :P hihi! Men som tur är jobbar han kväll/natt så han är hemma på dagarna, men de är ändå inge kul då de är roligare att ha sällskap på kvällen när barnen sover :P hihi

Men idag efter jag hämtat Josefin så tog vi bussen, för idag skulle Josefin få leka med Nellie och Oliwer! :) Som hon pratar om dom. Vi mötte upp Jessica och sen gick vi till centrum för jag var tvungen att köpa blöjor. Men när vi är påväg tlll kassorna så märker jag att jag glömt plånboken hemma, typiskt :P Får köpa de imorn istället :P haha

Sen hämtade vi Nellie på dagis och sen gick vi hem till dom där barnen fick leka! Vi blev bjudna på mat! Jätte gott och verkligen jätte kul och träffa dom igen. De blir inte alls lika mycket nu då Jessica jobbar. Jätte tråkigt, men kul för henne att hon har fått jobb :)

Vi tog halv 8 bussen hem, hemma runt kvart i 8 och då var de bara att göra iordning Josefin för att sedan gå och sova! Mammas älskling! Imorgon blir de dagis för hennes del igen! Och vi ska till BVC kl ett och sen hämta Josefin kl 3. Christofer börjar jobba kl 2, såhan åker väl runt 1 tiden! Sen imorn får vi se vad som händer. Men något ska jag väl hitta på! Allt beror på hur detta väder är imorn! :P haha!



Kommentarer
Postat av: G-M Malin

SNÖSTORM!

Håll i hatten , sötnosar!

2010-11-24 @ 07:37:21
Postat av: ruby, Milo och magen

hihi ;) Milo fick en randig barbapapatröja med 2 par barbapapa strumpor och Bebis fick en barnapapaklänning m strumpyxor i samma mönster så de kan matcha ;)

Kan inte lägga utpå bloggen för Milos kompis ska få en likadan klänning som lillasyster och hennes mamma brukar läsa min blogg;)

2010-11-24 @ 19:27:10
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback