Utvilad?!

Postat av Cassandra den 2010-11-06 05:55:58


Man hade hoppas att man vart utvilad så tidigt jag somnade igår. Men inte, så mycket jag vaknade udner kvällen igår och i natt pga förvärkar. Haft så ont och de kommit och hållt i sig flera gånger i rad. Så de kanske betyder att de är på gång?! Och de har ju inte slutat heller, har fortfarande massa förvärkar, eller ska man börja kalla de för lättare värkar?! De känns precis som de gjorde innan de tog hål på fostervattnet när jag blev igångsatt med Josefin. Så man börjat ju undra?! Eller ska man behöva ha såhär nu i några veckor innan han väljer att titta ut?! :P

Igår somnade jag på soffan kvart över 7. Jo jag var grymt trött. Men vaknade till och från pga värkarna. Sen tittade jag på vem som åkte ut idol och sen gick jag la mig i sängen. Trodde verkligen jag skulle få sova i natt, men dessa värkar alltså inte roligt! Josefin vaknade halv 6 så de var bara att gå upp. Tur att jag somnade tidigt ändå så jag fått lite sömn. Är piggare än förväntat. Men dessa värkar alltså! Ursäkta att jag tar upp de hela tiden. Men dom känns verkligen! Under detta inlägg som tagit en liten stund att skriva har jag haft 3 kraftiga värkar som hållt i sig och bara haft ett kort mellanrum.

Men men, Undra om jag ska lägga mig i ett bad medan Josefin kollar på toys story, eller får man sällskap?! :P haha! Vad tycker ni, ska man börja packa klart väskan? :P haha




Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Packa väskan Cassandra..det är dags snart :)

Kraaaam

2010-11-06 @ 08:01:12
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

nu dröjer det nog inte länge innan den lilla tittar ut ;) hihi! spännande!

2010-11-06 @ 08:18:20
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Packa klart väskan, nu nu nu ! Din dåre :)

Lillebror kommer nog komma snart! Åh vad mys!



Har du börjat på min design? Stressa inte, ingen panik alls. Bara lite nyfiken.



Kramis till er

2010-11-06 @ 10:08:28
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback